GRATIS  38 Tips voor 

meer resultaat..!

Wil je ook meer succes of meer resultaat..? De basis hiervoor ligt bij het realiseren van tevreden klanten. Als je weet waar jouw klanten naar verlangen kan je dit eenvoudig realiseren.

De drie hoofdstappen zijn:

  • Stap 1: Leer de behoeften van jouw klanten kennen
  • Stap 2: Bepaal wie je voor jouw klanten wil zijn
  • Stap 3: Leer een ultieme klantbeleving te realiseren!
No opt-in form has been selected

Ik dacht te weten waar klanten naar verlangen. Toch heeft dit boek me nog veel meer over klanten geleerd. Het boek staat boordevol tips. Ik kan het iedereen aanraden die de klantbeleving wil verbeteren. 

Jessica

Dit boek heb ik geschreven op het verzoek van de vele cursisten die ik persoonlijk heb mogen begeleiden. Het is een bloemlezing geworden van al mijn ervaringen die ik zelf met vallen en opstaan geleerd heb. Een van mijn grootste ontdekkingen was dat een klant niet twee keer tegelijk boos kans zijn en dat een boze klant, mits goed opgelost, een superpromotor van je bedrijf kan worden. Los je een probleem echt goed op, dan vergeet een klant dat nooit meer en gaat hij jouw bedrijf promoten in zijn netwerk.

  • Het is een praktijk handboek
  • Geen theorie, ik heb alles zelf meegemaakt
  • Inclusief twee praktische QuickScans
15+ jaar

Expert in klantbeleving

3

Boeken geschreven

100+

Optredens als spreker

1.000+

Grootste aantal deelnemers

Edward doet alles voor de klant!

Zet de klant centraal en alle besprekingen gaan twee keer sneller en beter!

Gertbert

Dit is een "meesterwerk"..!

Als je de klant echt centraal zet, wordt samenwerken een stuk gemakkelijker!

Esther

Edward weet waar het om gaat!

Als je de klant echt centraal zet wordt het werk een stuk leuker en gaat het stukken sneller!

Michael

38 GRATIS praktische hoofdstukken voor meer resultaat! 

De antwoorden die jij zoekt worden in dit boek behandeld. 

Inclusief twee praktische Quick-scan die je zelf geheel gratis kan toepassen!

No opt-in form has been selected